Sabtu, 7 November 2015


Wajah yang cantik tanpa cela menjadi idaman setiap wanita terutamanya gadis-gadis.Naik jerawat sebutir pun dah mula risau dan gelabah.Nak jumpa pakwe dah rasa malu.Pelbagai produk dah cuba tapi tak menjadi jugak.Meh sini akak nak cerita sikit.Hehe....
Apa guna berhabis duit beli produk mahal-mahal tapi semua tu tak dapat diserap oleh badan kita?Segala nutrien dan vitamin yang kita makan keluar macam tu je...Kenapa ye?Sebabnya USUS KITA KOTOR!
Bayangkan berapa banyak kotoran dan toksin yang melekat kat dinding usus kita selama kita hidup.Bila usus kotor pelbagai penyakit boleh datang.Salah satunya JERAWAT.Semuanya bermula dari usus.Jadi,cara terbaik nak selesaikan masalah jerawat yang dah lama bertepek kat muka tu ialah dengan CUCI USUS.
Mudah je hanya minum Aloe Vera Gel usus akan bersih dari segala kotoran.


Selain minum Aloe Vera Gel,Absorbent-C juga dapat membantu masalah jerawat serta parut.Vitamin C Forever ni mengandungi 5 bahan semulajadi iaitu Oat,Propolis,betik,Oren dan semestinya aloe vera.Rasanya taklah terlalu masam dan sesuai juga untuk kanak-kanak.Sedap tau...boleh kemam atau kunyah.
Cuba tengok testimoni ni:

Jerawat semakin pudar setelah mengamalkan jus aloe vera dan Absorbent-C dari Forever.
Tentu korang nak cuba jugakan?Boleh sangat,whassup saya je ,insyaallah saya akan bantu....

NOREHAN SAAD
AGEN SAH FOREVER LIVING PRODUCTS.
COD AREA KUALA ROMPIN,PAHANG DAN PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog