Isnin, 30 Mac 2015


Saya ingin berkongsi satu pengalaman rakan saya yang mengambil ESP (energizing soy protein) sebagai suplemen harian beliau.Selain ESP, beliau turut mengambil Alfalfa,Lecithin,Ostematrix,Herblax dan Vitamin C.Kalau korang nak tahu,suplemen tersebut merupakan set kurus yang terdapat dalam Shaklee.

APA ISTIMEWANYA SET KURUS SHAKLEE ?

Sebelum kita ambil apa-apa suplemen,kita dinasihatkan agar membersihkan perut/kolon dari segala toksin yang sudah lama melekat dalam perut kita.Barulah suplemen yang diambil berkesan untuk penyerapan tubuh.Herblax dan Alfalfa adalah suplemen yang mempunyai fungsi tersebut.

Bila kita sebut nak kurus,apa yang perlu kita lakukan adalah buang/bakar segala lemak yang membiak kat badan kita tu.Lecithin berfungsi memecahkan dan membakar lemak.Kalau ada bajet lebih boleh ambil Omega sebab lagi best dan lebih cepat untuk pembakaran lemak.

ESP pula berperanan untuk membina otot supaya ianya tidak menggeleber dan yang paling ketara ESP MEMBERI KITA RASA KENYANG.ESP adalah sumber protein yang terbaik.Tidak hairanlah kenapa berat badan rakan saya boleh turun sebanyak 15 kg dalam masa 3 bulan.Yang penting adalah konsisten dan minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Testimoni pengguna

Yang berminat nak kurus seperti beliau,jangan segan-segan hubungi saya...konsultasi percuma akan diberikan kepada anda....

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog