Jumaat, 12 Disember 2014

Selamat tengahari semua...
Bagaimana kesihatan kita pada hari ini?Kesihatan sangat penting untuk menjalani sebarang aktiviti seharian.Kalau tak sihat nak buat apa pun susah.Betul tak?? Jadi,hargailah nikmat sihat yang kita dapat itu.Salah satu penyakit yang sangat ditakuti dalam masyarakat Malaysia kini ialah masalah kolestrol.Ada satu doa yang saya nak kongsikan dengan korang semua iaitu doa merawat kolestrol :

DOA RAWATAN PENYAKIT KOLESTROL



Musim cuti sekolah ni ,banyak la jemputan kenduri yang kita terima.Makanan yang dihidangkan pula banyak yang berlemak.Jika tak dikawal,kolestrol akan berkumpul dalam badan kita.Kolestrol boleh mengundang pelbagai penyakit termasuklah masalah jantung tersumbat,strok,tekanan darah tinggi dan sebagainya.Pengawalan makanan sangat penting untuk menjaga kesihatan kita.
Selain mengamalkan doa di atas,pengambilan suplemen juga sangat baik untuk mengawal kolestrol.Saya cadangkan suplemen Shaklee yang terdiri daripada Omega Guard dan Phytocol-ST.


Set kolestrol Shaklee


FUNGSI SET KOLESTROL SHAKLEE :

  • Phytocol-ST - berfungsi untuk menghalang kolestrol daripada masuk ke dalam salur darah.Jadi,kalau nak makan makanan yang bergoreng atau berlemak,mesti kena telan Phytocol dulu.
  • Omega Guard - berfungsi ' mengikis ' semua lemak dan kolestrol yang sudah lama 'bertapa' dalam salur darah.
Dengan adanya set kolestrol ni,kita dah tak perlu risau jika teringin nak makan lauk kari daging ke,ayam goreng ke,semuanya boleh dengan syarat konsisten dengan pengambilan suplemen tersebut.Paling penting minum air yang secukupnya.

Nak dapatkan set ini senang je,hubungi saya melalui :

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

Konsultasi percuma juga akan diberikan...

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog