Jumaat, 19 Disember 2014

Gempak tak tajuk tu??hahaha..saja nak kasi korang teruja...jangan marah haaa...
Tapi ada betulnya tau...bahayanya ESP , nak cantik punya pasal tapi TERKURUS pula.....

Ini pengalaman dari seorang customer saya.Kulit muka dia terlalu kusam,ada parut kehitaman pada muka,jerawat tak payah nak cakap la,memang ada.Dah macam-macam produk dicuba tapi belum berhasil mendapat kulit idaman.Duit dah banyak habis semata-mata nak cantik.Maklum la tak lama lagi nak kawin,muka mesti kena cantik.Akhirnya , dia cuba produk Set Cantik Shaklee melalui saya.Ini cubaan terakhir beliau kalau tak cantik juga ,dia menyerah.....

Ternyata beliau membuat pilihan yang tepat.Setelah konsisten dengan pengambilan ESP (energizing soy protein ),Alfalfa dan Vitamin C,jerawat yang bertepek kat muka dan parut dah berkurangan.Tapi,ia mengambil masa yang agak lama ,hampir satu tahun.Shaklee adalah suplemen semulajadi,so,ambil masa nak betulkan apa yang perlu.Bukan ambil hari ni,minggu depan dah elok.Ianya memerlukan masa untuk proses pemulihan.

Yang menariknya,beliau sangat teruja sebab dalam masa yang sama berat badannya turut menurun sedikit demi sedikit !Itu bonusnya ambil ESP....bertuahnya dia...


ESP Shaklee

TESTIMONI PENGGUNA :
Ini lagi satu testimoni pengguna ESP yang nak kurus dan dalam masa yang sama dapat kulit cantik gebu....



Testimoni pengguna

BAGAIMANA ESP BERFUNGSI ?
ESP ini asasnya dari protein tulen yang boleh membuatkan seseorang tu rasa kenyang dalam jangka waktu yang lama.Minum segelas ESP dan sikit sarapan yang ringan seperti roti,oats atau biskut sebagai sarapan pagi,sedar tak sedar dah pukul 3 petang tapi belum makan tengahari lagi....
Ramai yang borong ESP untuk kuruskan badan dan jadikannya sebagai minuman diet harian mereka.Bukan sahaja kurus malah kulit pun cantik,lebih cerah dan tona kulit lebih sekata.

Kalau dulu orang ingatkan isteri orang atau mak orang padahal belum kawin pun lagi tau.Sekarang dah kawin anak 1,tapi orang ingat anak dara lagi....
Syokkk tak macam tuuu....

Haaaa...cepat lakukan perubahan dari sekarang ! Apa tunggu lagi....Hanya hubungi saya,konsultasi percuma akan diberikan...

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.





0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog