Sabtu, 20 Disember 2014

Memang orang lelaki ni liat nak makan vitamin.Kalau tak diambil dan letak depan mata ,sampai bila pun tak habis-habis vitamin sebotol.Suami korang macam tu jugak ke ?? hehehe...
Jom saya kongsikan rahsia vitamin Shaklee membuatkan suami yang hampir lumpuh kembali cergas.



Sakit belakang boleh menyebabkan hampir lumpuh


Jemput la tengok video ini untuk mengetahui rahsianya...rugi kalau tak tengok..

VIDEO TESTIMONI


KENAPA KITA PERLU AMBIL SUPLEMEN ?

  • Kita sering terdedah kepada pencemaran alam sekitar
  • Badan kita memerlukan dos yang lebih bagi sesetengah nutrien
  • Buah-buahan dan sayur-sayuran mungkin terjejas atau tercemar
  • Mengamalkan gaya hidup tidak sihat
  • Kebanyakan rakyat Malaysia makan mengikut selera rasa
  • Gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan
  • Kehilangan nutrien dalam makanan
RISIKO JIKA KEKURANGAN NUTRISI
  • Penuaan pra matang
  • kelesuan
  • Mudah mendapat penyakit dan jangkitan
  • Keguguran rambut
  • Osteoporosis
  • Kulit bermasalah dan banyak lagi
RAKYAT MALAYSIA TERANCAM !
  • 2 daripada setiap 5 orang dewasa rakyat Malaysia adalah gemuk atau obes
  • 1 daripada setiap 7 orang dewasa rakyat Malaysia adalah pesakit kencing manis
  • 1 daripada 6 kematian di Malaysia disebabkan oleh penyakit jantung

Tidak kira samaada kita ni seorang atlet ataupun tidak,yang penting pengambilan vitamin sangat diperlukan oleh tubuh untuk memastikan bekalan nutrien dalam badan mencukupi.Lepas ni jangan liat lagi nak ambil vitamin tau.Kalau isteri kasi tu telan jelah,itu maknanya isteri sayang dan ambil berat tentang kesihatan para suami.Betul tak?

Nak belikan suami atau isteri anda vitamin ? Hubungi saya untuk pembelian dan konsultasi percuma akan diberikan..

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


4 ulasan:

  1. yang aktif bersukan pun tidak boleh lari dari penyakit kan.

    BalasPadam
  2. Ha ah..memang macam tu perangai suami yang manja..hahaha..nak selalu suapkan vitamin tu..baru lekas habis..haha

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog