Khamis, 16 Oktober 2014

Day 1 - HANDWRITING

Hari pertama bermulanya cabaran bagi Photo Challenge ni.Tajuknya berbunyi 'Handwriting '..atau tulisan tangan.Tulisan ni ada pelbagai jenis dan fesyen mengikut empunya tangan.Ada senget ke kiri,senget ke kanan ,jenis menegak dan sebagainya.Jangan dipanggil tulisan cakar ayam sudahlah.Buruk beno rupanya..hehe


Tulisan tanganku...


Takdelah cantik sangat tulisanku tapi boleh lah dibaca.Saya menulis dengan tangan kanan.Berbeza dengan i punya suami,tangan kiri.Tulisan suami pula jenis senget ke kanan dan bersambung.Agak payah juga nak membaca.Macam tulisan doktor tapi bukan doktor pun...huhuhu.Saya pula jenis suka menulis sebiji-sebiji hurufnya,bukannya apa mudah untuk difahami.Anak-anak saya yang dah bersekolah semuanya menulis dengan tangan kanan.Ikut ibu dia la...
Apa pun jenis tulisan,tangan mana yang korang guna ,itu tidak menjadi masalah asalkan boleh menulis dengan sempurna.Bersyukur dengan kurniaan ini..alhamdulillah...


1 ulasan:

  1. salam
    cantik tulisan tangan kanan tuh..:D

    saya pun tulis tangan kiri..:D

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog