Jumaat, 17 Oktober 2014

CABARAN 16 DAYS - PHOTO CHALLENGE

Day 2 - SOMETHING BLUE

Hari kedua berkisahkan tentang sesuatu yang berwarna biru.Kebanyakan barang saya ni pelbagai warna.Mana yang berkenan di hati itu yang saya ambil.Tak kiralah warna apa pun asalkan cantik.

Kerusi biruku..

Kerusi inilah yang saya gunakan setiap hari untuk mengadap laptop.Banyak jasanya pada saya.Duduk di kerusi tu sambil update blog,menyusukan anak,mendodoikan anak tidur,salin nota,layan facebook..hehe...Kadang-kadang tu jadi mainan anak-anak kerusi ni.Kerusi beroda best kalau main tolak-tolak.Ermm...boleh jugak macam tu..
Sebenarnya warna biru merupakan salah satu warna yang saya suka.Rasa tenang je bila melihat warna biru lebih-lebih lagi bila tengok air laut.Lama dah tak pergi pantai..huhuhu..memang mendamaikan...


1 ulasan:

  1. Huhu..suka juga warna biru..damai jer..anyway..cantik aje kerusinya..simple gitu..haha

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog