Ahad, 12 Oktober 2014

Makin ramai rakyat negara kita yang mengidap penyakit kronik seperti serangan jantung,strok dan kanser akibat ROKOK .Kita dah sememangnya mengetahui yang rokok sangat mengancam nyawa bukan sahaja pada si perokok bahkan kepada orang sekeliling.Tapi yang peliknya mereka masih mahu menjadi perokok tegar.Kenapa ye? Itu lah dikatakan ketagihan.Susah nak berhenti...

KANDUNGAN UTAMA ROKOK.

Bahan yang terkandung di dalam rokok.

Rokok mengandungi nikotin yang merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan.Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA sel badan kita.

APA AKIBATNYA JIKA DNA ROSAK ?
  • Setiap sel kita mengandungi DNA.DNA merupakan bahan asas yang menentukan sel-sel terbentuk dengan sihat.Jika DNA rosak ,maka sel-sel pun rosak.Akibatnya akan berlaku mutasi DNA.Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi akan membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain.

Perbezaan paru-paru perokok tegar dan bukan perokok.

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE MEMBANTU PEROKOK TEGAR ?


berhenti merokok dengan vivix shaklee
Vivix Shaklee

  • Vivix bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA yang telah rosak dan seterusnya menghasilkan sel-sel yang lebih sihat.
  • Anti oksidan yang tinggi yang dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.
  • Kaya dengan anti oksidan mampu mengurangkan ketagihan nikotin.
TESTIMONI PENGGUNA YANG TELAH BERJAYA BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX :

Testimoni 1





Testimoni 2

Testimoni 3

Pengalaman perokok tegar yang mengambil Vivix merasa rokok pahit seperti hempedu,dah tak rasa best.Hisap sebatang pun dah rasa nak muntah.Lama kelamaan ketagihan untuk merokok mulai hilang dan terus berhenti.Alhamdulillah....yang penting niat kita tu...In shaa allah Allah akan tunjukkan jalan.
Selain berhenti merokok,pengguna Vivix juga akan merasai kelainan seperti badan lebih bertenaga,kulit makin cantik,paras kolestrol menurun dan kesihatan bertambah baik...

Jom cuba Vivix untuk menambah baik nilai kehidupan kita...
Hubungi saya untuk info lanjut :

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


1 ulasan:

  1. Ohhh seramnya tengok kandungan yang ada dalam rokok ni..

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog