Jumaat, 28 Mac 2014

Hari tu ada rewang kat depan rumah.Haqim pun apalagi bermain la kat luar rumah dengan kawan-kawannya.Entah macam mana,dia terjatuh.Luka kat mulut dan bawah dagu.Banyak jugak darahnya.Dia menangis ingatkan sakit rupanya marah sebab saya bawa dia masuk rumah.Dia nak main lagi!!



Luka kat mulut dan bawah dagu...

Jiran nak sapukan minyak Kayu Hitam tapi Haqim tak mau...malamnya masa dia tidur,saya perlahan-lahan sapukan Herbal Blend Cream Shaklee pada luka tu.Hari ketiga tu saya tengok luka dah kering...Alhamdulillah...patut pun Herbal Blend Shaklee ni dikenali sebagai krim ajaib dan serbaguna.Memang berkesan.


Selepas 3 hari...

Krim ni sangat sesuai untuk kulit yang sensitif,gatal-gatal,ruam bayi,kulit yang kasar,tumit kaki pecah,gegata dan sebagainya.Krim ni juga 100% semulajadi tanpa bahan kimia,bebas steroid dan paraben.Sangat bagus digunakan untuk bayi yang mengalami ruam susu dan ruam lampin.Untuk kegunaan seharian pun boleh.Memang best...harganya pun murah hanya RM 27.50 je...mampu milik..

Berminat dengan sebarang produk Shaklee ,hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/WHASSUP : 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH DI KAWASAN KUALA ROMPIN,PAHANG DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD: KUALA ROMPIN,PAHANG.

* KONSULTASI PERCUMA
* HARGA ISTIMEWA

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog