Rabu, 2 April 2014

Bagaimana nak sihat,cantik dan cergas?
Produk Shaklee dapat membantu.Bukan saja sihat ,cergas malah kecantikan juga terserlah.
Kebiasaannya setiap pagi saya akan mulakan dengan shake sebotol ESP.


ESP...(energizing soy protein)

Kenapa ESP ?
  • Mengandungi 14g NON-GMO protein soya iaitu soya yang tidak diubah genetiknya.
  • Mengandungi 9 asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Memberi tenaga berpanjangan
  • Menyokong kesihatan imunisasi badan,mengawal kolestrol dan menyokong kesihatan jantung
  • Untuk kulit yang cantik,halus,gebu dan menghilangkan parut jerawat
Dah minum sebotol ESP,lepas setengah atau sejam barulah saya bersarapan.Selesai bersarapan saya ambil pula sebiji B Complex.


Bagaimana B Complex Shaklee membuatkan anda lebih bertenaga?
  • Komponen vit B penting untuk metabolisme lemak,protein dan karbohidrat iaitu vit B membakar lemak,protein,karbohidrat dan gula dalam badan kita dan membebaskannya sebagai tenaga.
  • Apa yang kita makan misalnya karbohidrat,lemak akan disimpan di dalam badan,jika tidak dibakar,kita akan merasa cepat letih dan mengalami kelesuan.Jadi,di sinilah vit B Complex Shaklee memainkan peranan.
Selepas satu jam pengambilan B Complex,saya teruskan pula dengan mengambil sebiji atau 2 biji Vitalea.

Vitamin & mineral yang terdapat dalam sebiji Vitalea Shaklee

Apa Kepentingan Vitalea ?
  • Vitalea mengandungi multivitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh.
  • Sangat penting dalam penambahan tenaga segera
  • Merupakan pelengkap nutrisi
  • Memastikan penyerapan vitamin dan mineral dengan lebih efektif
  • Penting untuk diet.Jika kurang makan,Vitalea dapat membantu memberi tenaga dan tidak lesu.


Dengan pengambilan 3 jenis produk tersebut,anda mampu untuk tampil sihat,cergas dan cantik menawan.
In shaa allah....

Berminat dengan sebarang produk Shaklee ? Hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/WHASSUP: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH DI KAWASAN KUALA ROMPIN,PAHANG DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD: KUALA ROMPIN,PAHANG


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog