Rabu, 26 Mac 2014

Impian setiap ibu mahukan anak-anak disusukan dengan susu sendiri.Alhamdulillah bagi ibu yang memang dikurniakan dengan susu badan yang banyak.Tetapi,buat ibu-ibu yang menghadapi masalah penyusuan pasti merasa kecewa disebabkan kekurangan air susu.
Set Penyusuan Shaklee ternyata telah membantu ramai ibu-ibu yang menghadapi masalah penyusuan.Set ini terdiri daripada :

1) ESP (energizing soy protein)
~ Sumber protein untuk pertumbuhan sel-sel baru untuk anda dan bayi
~ Menjadikan susu lebih pekat dan banyak
~ Membekalkan tenaga berpanjangan untuk ibu

2) Alfalfa Complex
~ Sebagai peransang demi membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu
~ Membantu mengurangkan masalah ekzema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut

3) Ostematrix
~ Sumber kalsium untuk menguatkan tulang bayi anda dan menggantikan kalsium yang hilang ketika anda hamil.

TESTIMONI PENGGUNA


Jom kita ikuti apa kata Puan Noor setelah mengambil Set ini :

" Alhamdulillah...stok susu baby saya dan anak-anak susuan saya...masa anak pertama dan kedua saya tak berpeluang untuk buat stok sebab susu tak banyak tambahan pulak ilmu pasal PSI kurang...syukur...untuk anak ketiga ni saya diperkenalkan dengan suplemen Shaklee...suplemen ini membantu membuatkan badan saya sentiasa segar dan bertenaga untuk menghasilkan susu yang banyak ..."

Berminat dengan sebarang produk Shaklee ? Hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya.

NOREHAN SAAD
ID NO:969248
SMS/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH DI KAWASAN KUALA ROMPIN,PAHANG SERTA DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,PAHANG.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog