Khamis, 6 Februari 2014

Gastrik berlaku disebabkan oleh rembesan asid hidroklorik untuk mencerna makanan terlalu banyak dari kebiasaannya.Pesakit akan merasa pedih,senak,rasa berangin dan tidak selesa di bahagian perut.Bahaya jika dibiarkan berlarutan.Pesakit dinasihatkan untuk mengambil susu kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid dalam perut.

BAGAIMANA LECITHIN SHAKLEE MEMBANTU ?


Lecithin Shaklee diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO .Setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin soya termasuk 80 mg kolin dan 48 mg inositol.Kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi dengan sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan asid di dalam perut.
Ini berdasarkan testimoni kawan saya yang mengambil Lecithin untuk menguruskan badan tetapi dalam masa yang sama boleh membantu mengurangkan gastriknya.

" lecithin ni dah jadi macam ubat gasrtik pulak sebab ,bila gastrik je saya makan lecithin esoknya dah hilang sakitnya...."

Alhamdulillah...semua dengan izinNya...
Banyak manfaat yang kita dapat dari Lecithin Shaklee ni kerana kita semua lebih mengenali Lecithin sebagai vitamin untuk kuruskan badan je tetapi ketahuilah bahawa Lecithin bukan sekadar kuruskan badan saja ok!!
Banyak lagi faedah lain .....

Harga sebotol Lecithin hanya RM 52.50
Ada 180 biji soft gel..
Meh order sekarang....
Nak dapat harga kasih sayang ? hubungi saya

NOREHAN SAAD
SMS/TEL/WASSUP : 012 - 9466377


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog