Ahad, 2 Februari 2014

Selsema datang lagi....memang menyakitkan hidung hingga kemerahan sebab terlalu kerap mengelapnya...pedih sangat huh...setiap hari saya konsisten ambil sebiji Vita C Plus Shaklee dan hasilnya alhamdulillah selsema dah berkurangan...tak berlarutan,bersin pun dah hilang...yeyy memang best Sustained Release Vita C Plus dari Shaklee ni..


Vita C Plus Shaklee ni diperkaya dengan Citrus Bioflavonoids.

# Bioflavonoids ialah pigmen tumbuh tumbuhan yang banyak dijumpai di dalam buah-buahan sitrus.Ia membantu dalam penyerapan Vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi.Di dalam Vitamin C Shaklee mempunyai Citrus Bioflavoniods Complex daripada lemon,orange dan grape fruit.

Ia bersifat larut air.Maka anda disarankan meminum 2 hingga 3 liter air sehari jika mengambil Vitamin C Shaklee.
Vitamin C Shaklee ini membantu meningkatkan sistem imun.Ia membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun,peningkatan pemulihan alergi hidung,kulit dan asma dan juga mengurangkan simpton selsema.
Oleh sebab itu,hanya dengan 1 biji Vita C Plus Shaklee ia dapat membantu mengurangkan gejala selsema.
Kepada anda yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik,saya cadangkan ambillah Vita C Shaklee kerana ia menyokong sistem imun dalam badan dan mengurangkan selsema yang berpanjangan.

Berminat dengan sebarang suplemen Shaklee? Hubungi saya untuk mendapatkannya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya...harga kasih sayang tau...:)

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog