Isnin, 10 Februari 2014

Masalah anak-anak yang sering mengalami demam,selsema,kurang selera makan adalah perkara biasa.Ini kerana kanak-kanak mudah terdedah kepada virus berjangkit.Ibu bapa mana yang tidak ingin melihat anak-anak sihat dan cergas setiap masa.Pelbagai vitamin terdapat di pasaran yang dapat membantu ibu bapa menangani masalah tersebut.Terpulang kepada anda untuk memilih suplemen yang terbaik untuk anak-anak.
Saya cadangkan anda memilih MEALSHAKES SHAKLEE...

KENAPA ???

  • merupakan nutrisi yang lengkap dengan 24 jenis vitamin
  • kaya dengan protein untuk membantu dan membentuk sel-sel imunisasi dan sebagainya
  • terbaik untuk tumbesaran kerana mengandungi asid folik,biotin,kaya dengan kalsium dan magnesium
  • sebagai anti oksida dengan vitamin A,C,E ,Zink dan selenium
  • memberikan tenaga dan meningkatkan sistem imun kanak-kanak
  • meningkatkan selera makan kanak-kanak
  • 100 % semulajadi tanpa bahan perasa,pengawet dan pewarna tiruan
Saya ingin berkongsi satu pengalaman kawan saya yang memberi Mealshakes kepada anaknya yang kurang selera makan.Jom ikuti apa kata Puan Leya...

" Dulu saya dah bagi anak minum Mealshakes sebab dia kurang selera makan.Lepas tu saya stop selama 3 bulan.Anak mula kerap demam dan selsema , masa ambil Mealshakes dulu ,dia kurang sangat demam dan seleranya pun dah ok...dan sekarang saya kembali memberinya Mealshakes..."

Kalau nak tahu Mealshakes Shaklee boleh dihidangkan dengan pelbagai cara dan mengikut kesukaan anda..

Resepi Mealshakes

Anak-anak pasti lebih menyukainya dengan aneka resepi mengikut kesukaan mereka..Meh order sekarang ..
Hubungi saya untuk info lanjut tentang sebarang produk Shaklee dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya...

TEMAN SHAKLEE ANDA :
NOR - 012 9466377 (SMS/WHASSUP)
EMAIL: norehansaad81@gmail.com


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog