Selasa, 11 Februari 2014

Semua produk Shaklee mempunyai keistimewaan yang tersendiri.Dari harga terendah sehingga yang termahal ada keunikkannya.Perkongsian saya kali ini tentang keistimewaan dan perbezaan Coqhealth Plus Shaklee yang terbukti dapat membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.



Mengandungi 3 bahan untuk jantung yang kuat :
1) Coenzyme Q10
2) Vitamin E
3) Ekstrak teh hijau

APA ITU COENZYME Q10 ?
COQ10 merupakan zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dan ditemui di setiap sel tubuh kita untuk berfungsi dengan baik.Namun ia lebih banyak di temui di dalam organ-organ yang bekerja lebih keras dan memerlukan tenaga selular yang banyak untuk organ seperti jantung,hati,buah pinggang dan pankreas berfungsi.
COQ 10 Shaklee memang berbeza dengan produk lain di pasaran yang juga mengandungi COQ 10.Apakah keistimewaan dan perbezaannya ? Mari kita kaji bersama-sama....

5 KEISTIMEWAAN DAN PERBEZAAN COQHEALTH PLUS SHAKLEE :
  • Tanpa gluten
  • Kombinasi coq 10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E, kerana Coq 10 membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28 mg Coq 10 di dalam Coqhealth Plus , anda perlu memakan hampir 1.7 kg ayam / 28 cawan brokoli.
  • Coq 10 berasal daripada bahan semulajadi melalui kaedah penapaian yis.Sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kuantiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan Coq10 nnya.
  • Ekstrak teh hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung.
MANFAAT COQHEALTH PLUS SHAKLEE :
* membantu menyokong jantung yang sihat
* menguatkan otot-otot jantung dan membantu melancarkan peredaran darah.
* ia juga meningkatkan kesuburan dan awet muda
* Coq 10 membantu mengurangkan proses penuaan.Wajah lebih berseri dan mampu mengurangkan kedutan serta jeragat....sebab itu kebanyakan produk kecantikan menggunakan Coq 10
* Coq 10 pun boleh berfungsi seperti sun block.Jadi tak payah runsing untuk mencari sun block...

Hanya dengan 1 biji sehari pengambilan Coqhealth Plus Shaklee ianya mampu melindungi jantung anda dan bonusnya kulit pun cantik....best kan.

Berminat dengan sebarang produk Shaklee??
Hubungi saya untuk mendapatkannya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dan harga istimewa dari saya...

TEMAN SHAKLEE ANDA ,
NOR - 012 9466377 ( SMS / WHASSUP )
EMAIL : norehansaas81@gmail.com




0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog