Ahad, 24 November 2013

Tengok tajuk je dah memang power kan....hehehe...apa yang saya nak kongsikan di sini ialah pengalaman sendiri dalam pengambilan Collagen Shaklee ni....belum habis lagi satu kotak dah rasa keistimewaannya...
nak tahu apa yang saya rasa ?? meh la baca....
Semua dah tahu kan kolagen sangat penting dalam dunia kecantikan samaada dalaman mahupun luaran.Semakin berusia semakin kuranglah peratusan kolagen dalam badan kita...jadi semakin berkedutlah,sakit sendi la,rambut gugur,kulit muka semakin kusam,kuku pun dah tak cantik,aset-aset pun dah makin kendur..hihihi...macam -macam lagi la...

Perubahan yang saya dapat rasai ialah:

  • kulit muka makin berseri-seri dan warna kulit sekata je...nampak lebih glowing la
  • payudara makin mantap...tu yang best...suami bertambah sayang
  • susu semakin banyak
  • dalaman dan luaran semakin mantap

antara testimoni pengguna Collagen Shaklee...

Dalam entry yang lepas memang dah banyak saya kongsi tentang Collagen Shaklee ni.Anda semua boleh baca ye...Collagen Shaklee memang berbeza berbanding kolagen yang terdapat di pasaran kini.
Antara kelebihan Collagen Shaklee ialah :
1) mengandungi 4,000 gm proprietary RSS ( red snapper scale) 
2) kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah 
3) kolagen bermolekul sangat ringan iaitu 1,000 dalton ,dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan
4) mudah larut dalam minuman

Hanya satu sachet setiap hari mampu memberi kecantikan dalaman dan luaran...jom dapatkanya sekarang..
Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog