Rabu, 11 September 2013

KRIM AJAIB DARI SHAKLEE....
Kulit kasar dan tumit kaki pecah ?? Itu antara masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang sering ke dapur menjalankan rutin harian sebagai suri rumah...pasti anda tercari-cari produk yang sesuai untuk menyelesaikan masalah tersebut..
Satu produk dari Shaklee yang telah terbukti berkesan untuk merawat pelbagai masalah kulit ialah :

herbal blend multipurpose cream

Herbal Blend Multi-Purpose Cream

Mari kita lihat mengapa ia dikatakan krim ajaib...
  • melembutkan kulit kasar dan tumit pecah
  • menyelesaikan masalah kulit gatal
  • menghilangkan parut termasuk campak dan chicken pox
  • menghilangkan ruam pada bayi
  • memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam(di sapu keseluruh badan)
  • boleh juga untuk memecahkan lemak/pembuangan angin secara urutan terutama pada bahagian perut
  • sebagai losyen untuk kegunaan harian
Krim yang dingin dan tidak berminyak ini di perbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage,horse chestnut,bunga yarrow dan rosemary.Ianya 100% organik,bebas steroid dan paraben dan sangat untuk kulit sensitif.

Antara testimoni pengguna...


Ni pula antara kegunaan Herbal Blend ini dalam kehidupan harian saya:
- melegakan kegatalan kulit akibat ruam, terutamanya ruam lampin Hilman dan Maryam.
- melembutkan serta melembabkan kulit kering dan merekah, terutamanya pada tumit dan kaki saya serta pada kaki Hilman dan Maryam, dan kulit kasar akibat ruam panas pada leher Yasmin.
- mengelakkan benjol dan lebam akibat terhantuk - baru je bereksperimen dalam minggu ni bila Maryam jatuh dan dahi terhantuk bucu dinding. Tak sampai 5 minit terhantuk, dahinya dah benjol dan nampak hijau tanda-tanda nak jadi lebam. Saya ikhtiar sapukan Herbal Blend, alhamdulillah menjelang petang bila beritahu suami yang Maryam jatuh, dah tak ada benjol dan lebamnya. Malah suami pula yang tanya, betul ke terhantuk kat dahi tu sebab tak ada nampak kesan benjol atau lebam langsung!
- sebagai first aid bila kena air panas ataupun minyak panas semasa memasak. Bila terkena, saya akan cepat-cepat sapu Herbal Blend untuk elakkan kulit jadi melepuh.
Sekarang ni, saya tengah uji untuk hilangkan kesan parut chicken pox pada Maryam, dan hilangkan parut kudis pada kaki dan tangan Hilman pula. Mudah-mudahan parut-parut tu semua akan hilang sebelum hari raya nanti sebab tak comellah kan kalau beraya dengan parut-parut bertaburan di kaki tangan diaorang! ^_^

*kredit :blog (ummimeen)

Jom order sekarang..hubungi saya untuk mendapatkan produk ajaib ini..harga sangat murah..pastikan anda membawa krim ini ke mana sahaja untuk keperluan harian..

NOREHAN SAAD
ID NO:969248
SMS/TEL:012-9466377
EMAIL:norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog