Selasa, 10 November 2015

Forever Living Product (FLP) adalah sebuah syarikat bertaraf antarabangsa dan tersenarai antara top 10 syarikat yang kukuh dan berjaya di USA.Syarikat merupakan penanam , pengeluar dan pengilang Aloevera terbesar di dunia ( 92.5%) dan juga pengeluar madu terbesat dunia (menguasai lebih dari 80% pasaran dunia,lebah diternak di Gurun Sonoran).

Semua produknya mendapat pengiktirafan HALAL INFANCA.Produk utamanya terdiri daripada aloe vera dan madu.Dengan produk yang berkesan dan sistem perniagaannya yang telah terbukti berjaya,FLP telah berjaya melahirkan ribuan jutawan sekaligus membuktikan produknya diterima pengguna seluruh dunia.

Forever Living Product telah diasaskan pada tahun 1978 oleh Rex Maughan yang merupakan Pengerusi Lembaga Pengarah dan Ketua Pegawai Eksekutif.Apabila Rex Maughan mencipta Forever Living Product , beliau tahu yang kejayaan syarikat bergantung sepenuhnya kepada 2 perkara iaitu :

- Menawarkan produk yang berkualiti pada harga yang berpatutan
- Menyediakan peluang perniagaan yang menguntungkan

Forever Living mempunyai ladang lidah buaya sendiri dan dari proses pembuatan sehingga lah ke proses pembungkusan ,semuanya dilakukan sendiri tanpa pihak ketiga.

Jadi , strategi yang bijak membolehkan Forever Living untuk mengawal kualiti dan kos setiap langkah.Bermula dengan bahan-bahan mentah dan berakhir dengan produk siap untuk kita nikmati.

Jadi , Forever Living bebas daripada kenaikan harga dan kos-kos upah untuk pihak ketiga.Ini membolehkan ianya dijual pada harga yang berpatutan.






0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog