Khamis, 2 April 2015

Hari ni ada temujanji untuk pemeriksaan kehamilan kali yang kedua.Berdebar-debar sebab risau bacaan hb akan menurun.Lepas hantar anak sekolah 7.30 pagi aku dah terpacak kat klinik.Pertama kali dalam hidup dapat nombor 1.....hihihihi....ada peluang balik awal.Pergi ke makmal tak buka lagiiii..terpaksa tunggu dalam setengah jam.huhuhuhu....dah siap kencing dan ambil darah kat jari tunggu pula keputusan....taraaa.....bacaan hb ku semakin meningkat.....alhamdulillah....


Keputusan makmal


APA YANG SAYA AMALKAN ?
Ini merupakan kali pertama saya menggunakan suplemen Shaklee semasa kehamilan.Anak yang ke 4 dah.Setiap hari saya amalkan 1 biji B Complex yang mengandungi asid folik dan Vitamin B12 yang mengawal dan mengelakkan dari anemia.Juga terdapat Vitamin B5 dan B6 yang membantu dalam penghasilan sel darah merah.
Selain B Complex,saya juga konsisten dengan pengambilan 2 biji Vitalea setiap hari.Vitalea mengandungi zat besi yang membantu masalah anemia.


Set Tambah Darah Shaklee

Kalau dulu,saya amalkan vitamin-vitamin hospital tetapi sekarang tidak lagi.Shaklee adalah suplemen yang semulajadi dan selamat digunakan.Jom ubah diri kita untuk sihat secara semulajadi....

Ibu-ibu yang risau hb tak naik-naik,jangan segan untuk menghubungi saya dan konsultasi percuma akan diberikan.

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog