Jumaat, 6 Mac 2015

Hai ibu-ibu semua....bagaimana kesihatan kita hari ni? Harap-harap semuanya dalam keadaan yang baik.Tak lama lagi kita akan berpuasa.Persoalannya kita dah ganti puasa ke belum?Ada ibu-ibu yang risau nak ganti puasa sebab hamil,sebab menyusu bayi atau takut letih sebab sekarang ni cuaca panas? Hahaha....jangan jadikn itu semua alasan untuk kita tidak ganti puasa tau.Sebenarnya ,ibu hamil dan ibu yang menyusu bayi pun boleh cergas berpuasa tanpa rasa lembik.Tak percaya? Cuba tengok video ni....


 


KENAPA BOLEH CERGAS SEMASA PUASA WALAUPUN HAMIL?
ESP memang membantu ibu hamil dan ibu menyusu bayi untuk berpuasa tanpa rasa letih malah lebih cergas.Saya sendiri pun dah rasa perbezaannya sebelum ambil ESP dulu ,puasa memang rasa lembik dan kurang bertenaga tapi lepas konsisten dengan ESP dah tak rasa lemah pun masa puasa walaupun saya menyusukan bayi.


Inilah sebabnya....ESP !

ESP memberikan rasa kenyang dan tenaga berpanjangan kepada kita,sebab tu kita tak rasa letih.Selain tu,ESP juga bagus untuk ibu hamil iaitu membantu perkembangan fetus.Bonusnya kulit ibu dan bayi pun cantik !Siapa yang taknak kan ??
Bulan ni kan ada promosi ESP beli 6 dapat free 1.Kalau rasa banyak sangat nak habiskan,boleh kongsi beli dengan keluarga atau kawan-kawan.Jimat tu....
Hubungi saya untuk membuat sebarang pembelian ....

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com



0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog