Ahad, 14 Disember 2014

Masalah jerawat yang agak teruk membuatkan kita hilang keyakinan diri untuk berdepan dengan orang ramai.Itulah yang dihadapi oleh seorang wanita yang menderita masalah muka yang berjerawat teruk selama 7 tahun.Bayangkan bagaimana dia menjalani kehidupan seharian dengan masalah tersebut.Setelah mencuba pelbagai cara ,beliau akhirnya berjaya mendapat kulit idaman.Apa yang dia buat ??? Jom tonton video ini untuk mengetahui pengalaman beliau sendiri...

VIDEO TESTIMONI PENGGUNA



Video testimoni

JOM KENALI PARUT JERAWAT


Radang kulit akibat jerawat

  • Apabila jerawat sembuh,ia akan meninggalkan kesan kemerahan atau kesan parut hitam.Ini sebenarnya bukan parut jerawat tetapi kesan daripada radang jerawat.
  • Jika tiada jerawat baru yang tumbuh,kulit akan sembuh dengan sendiri.Proses penyembuhan ini mengambil masa selama 6 hingga 12 bulan.
  • Kesan akibat jerawat lebih daripada setahun dikenali parut jerawat.Biasanya parut ini kekal dan membuatkan kulit muka kelihatan gelap dan kurang menarik.Untuk mengelakkannya rawatan awal boleh dilakukan.
  • Radang kulit disebabkan oleh jerawat adalah satu proses penyembuhan yang normal.Ada beberapa langkah yang boleh dilakukan untuk membantu merawat peringkat awal iaitu :
- Elakkan pendedahan kepada cahaya matahari kerana ia akan melambatkan penyembuhan radang jerawat dan boleh merosakkan kulit.
- Jangan memicit jerawat atau parut jerawat.Ini akan mengganggu proses penyembuhan jerawat.Ia juga boleh menyebabkan bakteria yang terdapat di dalam jerawat tersebar ke kawasan kulit yang lain.
- Penggunaan krim anti oksidan yang kaya dengan vitamin c juga membantu memulihkan kesan jerawat.


Selain itu,pengambilan suplemen yang semulajadi juga sangat bagus untuk proses pemulihan parut dan jerawat.Suplemen yang sesuai ialah :
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • Collagen Powder
  • ESP

Set Cantik Shaklee

Sekarang dah tak perlu risau lagi pasal jerawat dan parut yang hitam tu sebab Shaklee dapat membantu.Nak dapatkannya mudah aje,hubungi saya dan konsultasi percuma akan diberikan kepada anda....

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.




0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog