Selasa, 16 Disember 2014

Bukan senang untuk menambat hati suami kita.Betul tak ?Walaupun dah buat pelbagai cara namun hasilnya hampa.Nak tahu tak apa rahsia kawan kita ni tambat hati suami dia ? Dulu , dia nak lipat kain pun habis berbunyi semua sendi jari.Tapi sekarang ni suami makin sayangggg....apa rahsianya...
Jom tonton video ni....




SAKIT SENDI DAH HILANG !
Masalah utama Puan Lysdar ialah sendi jarinya sangat lemah sehinggakan nak lipat baju pun tak boleh apatah lagi aktiviti yang lasak.Banyak kerja rumah terpaksa ditangguhkan.Setelah diperkenalkan dengan Set Sendi Shaklee ,segalanya berubah.Hanya setelah konsisten selama 6 bulan tanpa gagal,beliau akhirnya pulih dari masalah tersebut.




Sakit sendi

FUNGSI SET SENDI SHAKLEE :
Set Sendi Shaklee terdiri daripada 

1) Advanced Joint Health Tablet - menyokong keselesaan sendi dengan ekstrak Boswellia,meningkatkan kesan kusyen dengan ekstrak jagung,memelihara tisu penyambung yang sihat dengan vitamin c,zink,tembaga dan mangan.

2) Omega - melambatkan degradasi tulang rawan,mengurangkan keradangan dan sebagai pelincir.

3) Ostematrix - kaya dengan sumber kalsium dan mudah diserap.Magnesium yang yang terdapat di Ostematrix berfungsi untuk menguatkan tulang.Boron pula membantu dalam metabolisme tulang.


Set Sendi Shaklee..

Kalau nak tambat hati suami,kita mesti buat perkara yang mereka suka seperti Puan Lysdar lakukan bersama suami beliau.Suami lagi bertambah sayang tau....

Nak jadi macam Puan Lysdar ??? Hubungi saya cepattt !!!

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

3 ulasan:

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog