Isnin, 3 November 2014

KEMPEN DRUG FREE DARI SHAKLEE...


Kami dari warga iReach telah melancarkan satu kempen iaitu Sihat Tanpa Ubat.
Kita seharusnya faham perbezaan di antara Shaklee dan ubat.Kalau kita dah tahu dan mengenali Shaklee , pasti kita akan terus tinggalkan ubat yang selama ni kita ambil.Antara perbezaannya ialah :
  • Shaklee merawat PUNCA , ubat menghapuskan SIMPTON.
~ Contohnya : Sakit kepala 
~ Ubat : menghilangkan rasa sakit kepala dengan menjadikan salur darah membesar dan melancarkan peredaran darah.
~ Shaklee : melancarkan peredaran darah secara semulajadi.
Nampak sama tapi tak serupa.Ubat memaksa tubuh kita bekerja, dia PAKSA.Walaupun kita hilang sakit tapi kita TERTEKAN.Bayangkan kalau orang paksa kita makan.Sumbat-sumbat je,kita akan kenyang tapi stress.Betul tak ?
Shaklee pula membuatkan tubuh kita melakukan dengan rela hati.Sebab tu, ubat kesannya cepat manakala Shaklee lambat.

  • Shaklee tiada kesan sampingan , ubat ada kesan.
~ Mengikut 1 kajian, penyakit 3 serangkai iaitu jantung,kencing manis,darah tinggi, adalah berpunca dari pengambilan ubat untuk salah satu masalah.Haaa....harukan makan ubat darah tinggi tapi dapat pakej sakit jantung dan kencing manis.
~ Pengambilan ubat yang overdose boleh menyebabkan kematian.Malah,salah makan ubat pun boleh membawa maut.
~ Tapi , kalau makan Shaklee,makan AJHT (untuk Sendi ) boleh hilangkan rabun pulak.Dan tak pernah dengar ada orang mati sebab terlebih atau salah makan vitamin.Ini fakta ye...
  • Shaklee dari bahan semulajadi , ubat dari dadah.

  • Shaklee mencegah dan membina , ubat merawat.
~ Kalau sakit,makan ubat, sebelum sakit mana boleh makan ubat kan ?
~ Tapi Shaklee,sakit makan ubat , sebelum sakit pun boleh makan untuk memelihara kesihatan...

Ramai yang dah tak makan ubat setelah mengenali Shaklee....

TESTIMONI 


Testimoni pengguna...

Kesimpulannya , pengambilan ubat yang berterusan boleh memberi kesan negatif pada kesihatan..

# DRUGFREE

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

 Anda boleh hubungi saya dan layak mendapat konsultasi percuma..

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

2 ulasan:

  1. rumah sya kini tiada bekalan ubat :)

    BalasPadam
  2. Huhu...bagus betul kan kalau hidup ni tak ada ubat...memang petua awek muda gak ni hidup tak ambil sebarang ubat..hehe

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog