Isnin, 10 November 2014

Tadi terbaca kat group Shaklee pasal Master Zainul akan memberikan satu iphone 6 kepada ahli group secara percuma!!Bukan bagi macam tu je tau,tapi ada syarat-syaratnya.Migrain dibuatnya kalau baca status ni.Mana tidaknya,iphone 6 tu keluaran terbaru Apple ,berharga RM 2,749..mahal tu tapi kita boleh dapat secara PERCUMA je.....untung tuuuu...

Tu dia iphone nya...

Kalau nak tahu,iphone 6 ni memiliki ukuran skrin lebih besar,kerangka kalis air juga keseluruhan binaan badan diperbuat daripada bahan tahan lasak.Macam mana cara nak hilangkan migrain ni sebab serabut sangat memikirkan cara nak dapatkan iphone 6 tu....tolongggg laaa...

Migrain atau sakit kepala tekanan disebabkan oleh tekanan atau stress yang dihadapi oleh seseorang samaada tekanan mental atau fizikal.Jiwa dan pemikiran yang tertekan,tegang,berkecamuk boleh mendatangkan migrain atau sakit kepala.Tekanan pada otot-otot di sekitar leher,kepala dan kulit kepala juga boleh menyebabkan sakit kepala.

Jangan risau,kita boleh cuba kurangkan migrain dengan tips seperti di bawah :

1. Menggunakan rempah
~ Bahan-bahan pedas yang terdapat dalam cili merah boleh membantu mengurangkan migrain kerana ia menjadi ubat penahan sakit.

2. Merendam tangan dalam air dingin
~ Rendamkan kedua-dua belah tangan ke dalam air sejuk selagi anda boleh,mungkin dapat mengurangkan kesakitan akibat migrain dengan cepat.

3. Berada dalam bilik gelap
~ Cuba untuk sentiasa berada di dalam bilik yang gelap semasa serangan migrain.Cahaya tambahan dan berlebihan boleh mendatangkan sakit kepala.

4. Menggunakan teknik Acupressure

hilangkan migrain dengan acupressure 5 Cara Mudah Hilangkan Migrain
Teknik acupressure

~ Teknik ini dilakukan dengan melakukan sesuatu di titik tekanan anda.Ketik sebelah kanan dan kiri dahi,bahu dan bahagian dalam pergelangan tangan anda 3 kali untuk mengawal tenaga dan untuk melegakan migrain.

Selain itu,kita juga boleh mengurangkan gejala migrain dengan mengamalkan B Complex dan Ostematrix Shaklee.

FUNGSI-FUNGSINYA :

  • Vitamin B2 dan B6 telah terbukti boleh mengurangkan kesakitan akibat migrain.
  • Ostematrix mengandungi Kalsium yang bukan sahaja dapat membina tulang dan gigi,malah ia membantu menetap ritma jantung,masalah insomnia,membantu pengaliran gizi keluar masuk dan membantu dalam pembekuan darah.
  • Magnesium yang terkandung dalam Ostematrix membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang yang merupakan salah satu punca migrain.
Kita juga mestilah mengetahui penyebab-penyebab yang boleh menjadikan kita diserang migrain.Sekiranya ia berlaku disebabkan oleh pemakanan,maka kenalah jaga makan.

Ingin mencuba set migrain Shaklee ni??? Mudah je , hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog