Sabtu, 22 November 2014

Ada pelbagai cara untuk menurunkan berat badan dengan cepat.Tetapi,harus diingat adakah cara tersebut selamat ?Sebaik-baiknya mestilah dengan cara yang sihat dan selamat tanpa mendatangkan kesan sampingan.
Teringat pula kat sepupu saya yang tak lama lagi akan mendirikan rumahtangga tetapi,masalahnya berat badan tak mau turun.Walaupun dah mencuba pelbagai cara namun tetap tembam badannya...hehehe jangan marah ye...


Masih ada busana untuk pengantin gempal..

Sebulan je lagi majlis perkahwinan akan berlangsung.Badan masih macam tu,tengok muka dia memang stress,bukannya apa takut tak muat baju pengantin nanti.Teringin juga nak badan slim pada hari bersejarah tu nanti.Dah cuba produk kurus tapi berat masih tak berubah.Apa yang tak kena ye ?

KENAPA SUKAR UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN ?
  • Usus yang dipenuhi dengan toksin akan membuatkan metabolisme badan kita menurun.Metabolisme badan adalah kemampuan tubuh manusia untuk membakar lemak menjadi tenaga.
  • Apabila metabolisme rendah,kita makan apa pun akan jadi lemak.Bahkan minum air pun menjadi lemak.Ini disebabkan oleh toksin yang menempel di usus kita.
APA YANG HARUS KITA LAKUKAN ?
  • Perkara paling utama yang perlu kita lakukan ialah detoksifikasi.Kebanyakan penyakit berpunca dari usus kita.Jika usus kita bersih dari segala toksin,maka organ lain juga akan berfungsi dengan baik.
  • Saya cadangkan Herblax atau Alfalfa untuk proses detoks ni.Herblax berfungsi membantu membersihkan kolon dan pembersihan usus kita.Waktu terbaik untuk pengambilan Herblax ialah sebelum tidur.Ini kerana ia mengambil masa 12 jam (secara purata) untuk bertindak.Kalau ambil siang,nanti tak boleh nak tidur asyik nak ke tandas pulak...huhuhu
  • Untuk pertama kali,ambil 2 biji Herblax setiap malam pada minggu pertama dan pada minggu kedua ,setiap 2 hari sekali atau 2 biji.Dan selepas makan Herblax ,pastikan kita minum sekurang-kurangnya 1 liter air.
  • Selain itu,kita perlu melakukan senaman atau berolahraga.Ia akan mengeluarkan peluh dan pembakaran lemak berlaku sekaligus membantu menurunkan berat badan.Kalau nak lagi best ambil Lecithin atau Omega yang berfungsi memecahkan dan membakar lemak kat badan kita tu.
  • Lagi satu,kebanyakan mereka yang nak kurus akan skip makan.Itu bukan cara yang terbaik.Jangan sekali-kali skip waktu makan kita terutamanya sarapan pagi.Sarapan pagi dan tengahari sangat penting untuk kita dapat tenaga melakukan aktiviti seharian.Tetapi,makan waktu malam pula haruslah dikurangkan sedikit kerana bila kita tidur,badan tidak akan melakukan sebarang aktiviti.
  • Salah satu produk terbaik untuk kurus adalah Cinch.Cinch adalah sumber protein untuk membina otot supaya tidak geleber dan ia juga memberi rasa kenyang.
Saya sertakan beberapa testimoni pengguna yang telah berpuas hati dengan Set Kurus Shaklee :



Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

Kesimpulannya, kita jangan hanya bergantung kepada produk kurus semata-mata tetapi senaman juga sangat penting.Kalau nak kurus mesti kena rajin bersenam,barulah badan tu slim dan sihat....

Anda perlukan set ini untuk turunkan berat badan ? Hubungi saya dan konsultasi percuma akan diberikan...

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog