Jumaat, 14 November 2014

Kebanyakan wanita khasnya yang lepas berkahwin  hanya menjaga kecantikan luaran sahaja.Beli produk untuk cantikkan kulit,nak putihkan kulit,nak hilangkan jeragat,nak kulit tegang dan pelbagai lagi.Tanpa disedari masalah dalaman diabaikan begitu sahaja.Tidak salah untuk tampil cantik tapi biarlah ianya seimbang luaran dan dalaman.Untuk suami juga kan...

Teringat saya akan kisah seorang rakan yang sangat gemar membeli alat mekap untuk cantikkan muka.Memang dia cantik tapi sebenarnya dia ada masalah yang agak berat untuk dikongsikan.Pada mulanya dia malu untuk bercerita tetapi kerana keadaan semakin parah,dia ceritakan juga masalah tersebut.
Dengan rasa sebak dia memberitahu yang suaminya semakin menjauhkan diri darinya sejak akhir-akhir ni.Hubungan intim dah tak seperti dulu.Rumahtangga baru berusia 5 tahun,anak masih kecil.Puas saya berfikir apa sebenarnya masalah mereka.Dia cakap kemaluannya berbau dan mengalami keputihan yang agak teruk.Kalau itu masalahnya,memang patut pun suami lari....mana ada suami nak tahan dengan keadaan yang macam tu.


Ihsan Mr.Google...

KESAN AKIBAT KEPUTIHAN :
  • Merenggangkan hubungan intim.Bau yang tidak menyenangkan mengakibatkan suami semakin menjauh.
  • Rasa rendah diri dan malu.
  • Merasa kurang selesa dengan kehadiran lendiran yang banyak.
  • Mengalami tekanan perasaan.


Tengok tu apa Dr Hamid Arshat cakap tentang keputihan.Ianya boleh menyebabkan kanser jika dibiarkan tanpa rawatan sewajarnya.Kebersihan amat penting supaya jangkitan kuman tidak berlaku.

Setiap masalah ada penyelesaiannya.Jangan risau wahai wanita-wanita yang mengalami masalah keputihan kerana Shaklee ada  produk yang akan membantu mengurangkan masalah tersebut.


FUNGSI SETIAP SET KEPUTIHAN SHAKLEE :

1) Garlic - bersifat antibiotik tinggi membantu menghalang sebarang jangkitan kuman,kulat/yis.Cadangan pengambilan 2 biji sehari iaitu membekalkan 1000 mg ekstrak bawang putih bersamaan 2 ulas bawang putih.

2) Alfalfa Complex - merupakan suplemen anti kulat.Kandungan vitamin dalam Alfalfa dapat membantu membina ketahanan terhadap jangkitan,menggalakkan pertumbuhan sel,melancarkan proses perkumuhan,membantu masalah kencing kotor dan banyak lagi manfaat untuk dalaman wanita.Alfalfa juga menyelesaikan masalah 'miss V' berbau.Bersifat panas dan membantu untuk mengeringkan keputihan.

Keberkesanannya tidak dapat disangkal lagi setelah ramai wanita yang berpuas hati dengan set ini.Cuba lihat beberapa tertimoni pengguna di bawah :


Testimoni masalah keputihan


Testimoni lagi..


Dengan adanya set ini,masalah keputihan dapat dikurangkan malah hubungan suami isteri semakin intim.Jangan segan untuk berkongsi masalah anda kerana anda sendiri yang akan rugi.Cegah sebelum ia menjadi semakin parah....

Hubungi saya untuk mendapat set ini dan anda layak mendapat konsultasi percuma..

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU ,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog