Selasa, 28 Oktober 2014

Memang tidak dapat dinafikan lagi bahawa ESP Shaklee ni banyak manfaatnya.Memula beli tu untuk satu tujuan je misalnya untuk penyusuan bayi,nak hilangkan gastrik, tetapi bonus lain pulak yang dapat.Haaa...memang untung la kalau beli ESP ni....Cuba korang tengok testimoni pengguna kat bawah tu...


Testimoni pengguna ESP

Suami beliau belikan ESP ni untuk masalah gastrik.Alhamdulillah...gastrik dah berkurangan.Sebab ESP bersifat alkali yang akan meneutralkan asid di dalam perut.Yang bestnya,berat badan beliau juga  turun sebanyak 10 kg dalam masa 10 bulan! Banyak tu...ESP kan memberi rasa kenyang...
Lagi satu,masalah haid yang tidak menentu pun dapat diatasi dengan ESP.Period setiap bulan...Beliau amat berpuas hati dengan ESP !.Yang penting kita mesti konsisten dengan setiap pengambilan produk.
Promosi ESP pun dah tinggal 3 hari je lagi....rugi tak borong ni....masih sempat lagi ni..cepatttt   sebelum terlambat....

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog