Rabu, 6 Ogos 2014

Dah lebih seminggu anak-anak tak makan Omega Guard Shaklee yang istimewa tu.Gara-gara stoknya sudah kehabisan.Maklumlah hari raya punya pasal , ibunya lupa nak mengoder..huhuhu
Disebabkan itu , anakku dilanda batuk dan selsema...kesian diaorang...


Tu Haqim tidur je sebab tak larat batuk sampai bunyi kahak kat dada...tidur pun tak berapa nak lena.Kebiasaannya setiap hari saya akan bagi anak-anak sebiji Omega untuk antibodi dan perkembangan minda diaorang.Memang jarang anak-anak nak dijangkiti demam atau selsema kerana Omega Shaklee memang terbaik.Kenapa ??👍👍
   
Salah satu manfaat utama Omega adalah :
✅ Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
Ia mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam, bronkitis, asma dan sebagainya.

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA , DHA ALA dan banyak lagi.

Ingin memberikan yang terbaik untuk anak-anak anda ?
Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma dari saya

NOREHAN SAAD
ID NO:969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD :KUALA ROMPIN, ENDAU & TG GEMUK


1 ulasan:

  1. Hehe...stok yang baik macam ni, memang nak kena selalu ada..emm bagus la bagi dia makan setiap hari..tiada apa yang lebih mengembirakan kita daripada tengok anak-anak sihat membesar dengan ceria..

    BalasPadam

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog