Rabu, 13 Ogos 2014

Salam semua....
Hari ni saya gembira sangat sebab dapat satu berita tentang pelanggan saya yang konsisten dengan pengambilan ESP Shaklee, dimana masalah ketuat yang dialaminya semakin berkurangan dan kulit semakin cantik.Beliau baru habis satu canister ESP sudah nampak perubahannya.Dan repeat order lagi!!
Alhamdulillah....siapa yang tidak gembira apabila kita dapat menolong kawan-kawan dalam menyelesaikan masalah kesihatan kan?
Kepada mereka yang masih belum mengenali ESP Shaklee ni,meh saya terangkan serba sedikit info tentang produk yang hot ni...


ESP Shaklee

Bagaimana Ketuat Boleh Terjadi ?
Ketuat terjadi disebabkan oleh virus human papilloma virus (HPV) dan boleh berjangkit kepada orang lain samaada melalui sentuhan,ketika mandi dalam kolam renang atau ketika mandi di bilik apabila lantai telah tercemar dengan HPV.

Bagaimana ESP Shaklee membantu ?
ESP Shaklee adalah sumber protein yang sangat penting untuk penghasilan sel-sel baru.Ianya membantu membuang segala kulit mati dan menggantikannya dengan kulit yang lebih sihat dan cantik.Untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat ,kita mestilah mendapatkan sumber protein yang mencukupi.

Berminat dengan sebarang produk Shaklee? Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkannnya dan layak mendapat konsultasi percuma.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD: KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog