Rabu, 2 Julai 2014

Hari ni dah 5 Ramadhan...alhamdulillah.Macamana dengan puasa kawan-kawan semua?Bersahur tak pagi tadi?harap-harap semuanya okey ye.:)
Ramai yang pening nak ambil produk Shaklee bila tiba bulan puasa.Sebab waktunya berbeza.Tapi anda semua jangan risau,saya akan kongsikan bagaimana pengambilan Shaklee ketika Ramadhan.

CARA PENGAMBILAN SHAKLEE KETIKA PUASA :

  • Yang biasa diambil semasa SARAPAN - tukar kepada MASA BERBUKA
  • Yang biasa diambil semasa MAKAN TENGAHARI - tukar kepada selepas TERAWIH/MOREH
  • Yang biasa diambil semasa MAKAN MALAM - tukar kepada WAKTU SAHUR
Mudah je kan ??

Kebiasaannya pada bulan Ramadhan,teman saya semasa bersahur adalah ESP...



ESP Shaklee membekalkan sumber protein yang tinggi dan memberikan tenaga yang berterusan di sepanjang hari berpuasa.Walaupun masih menyusu tetapi saya kekal cergas dan bertenaga.Nak lagi best ambil bersama Performance Drink dan Mealshakes.Set ini juga sesuai untuk seisi keluarga terutamanya anak-anak yang baru belajar berpuasa....

Nak kekal cergas dan bertenaga di sepanjang Ramadhan ini??? Hubungi saya untuk mendapatkan set ini.Anda akan diberikan konsultasi percuma dari saya.

NOREHAN SAAD
ID NO : 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK & DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog