Isnin, 30 Jun 2014

Alhamdulillah hari ni dah Ramadhan yang ke 3 umat Islam berpuasa.Macam mana puasa kita pada tahun ni?Adakah lebih baik dari tahun lepas? Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu pasti akan menguji ketahanan badan kita ketika berpuasa.Dahaga,keletihan,kurang bertenaga,gastrik antara masalah yang sering dialami.Bagaimana untuk mengatasinya??



SET MIGHT 3 GEMS SHAKLEE


Set ini adalah satu program kesihatan Shaklee khas untuk mereka yang ingin kekal cergas di bulan Ramadhan.Terbahagi kepada 3 produk asas untuk membekalkan vitamin,zat galian,tenaga dan pengekalan bendalir badan iaitu Energizing Soy Protein (ESP) , Mealshakes (perasa vanila) dan Performance Drink (PD perasa oren).Ketiga-tiga produk ini berperanan membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cergas.

ESP - memberi rasa kenyang untuk jangka masa yang lama dan memberi tenaga yang berterusan apabila mengamalkannya.Juga untuk masalah gastrik.

MEALSHAKES - terdiri daripada protein yang lengkap dengan sumber vitamin dan mineral.Berperisa vanila yang enak.

PERFORMANCE DRINK - sejenis minuman yang mengurangkan kehilangan bendalir dari tubuh kita yang sememangnya berlaku ketika berpuasa.PD mampu menyokong tahap hidrasi dan menjaga kandungan air dalam tubuh kita.

Set ini amat sesuai untuk mereka yang tidak sempat bersahur.Might 3 Gems ini in shaa allah memadai untuk menjalani ibadah berpuasa.Berbuka dengan might 3 gems juga memberi anda tenaga untuk melakukan ibadah seperti Terawih,bertadarus dan sebagainya.Bagi ibu yang menyusu ,ia sangat membantu memberi tenaga dalam proses penyusuan.Memang hebat kan...

Untuk membuat tempahan sila Klik Di Sini untuk memudahkan pembelian anda..


Atau ,
Hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma..

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,PAHANG,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog