Isnin, 17 Mac 2014

JERAWAT !!!! Masalah yang sememangnya sering menghantui para remaja lelaki mahupun perempuan.Malah ia turut dihadapi golongan dewasa.Jerawat terjadi apabila kelenjar minyak mengeluarkan terlalu banyak minyak dan sebum di kulit terutamanya di kawasan muka,dada dan belakang iaitu kawasan yang mempunyai banyak bulu roma.


jerawat11 300x285 Atasi Masalah Jerawat dengan Pengambilan Vitamin
Jerawat terjadi


Liang minyak yang tersumbat akan menjadi bintik putih jika ia terjadi di bawah kulit atau bintik hitam jika di lapisan luar kulit.Kulit akan menjadi kemerahan jika radang terbentuk di sekeliling liang tersebut.Lebih besar kawasan radang lebih mudah terjadinya nanah dan akan meninggalkan parut jerawat jika tiada perawatan dan ubat yang sesuai.Menghilangkan parut jerawat memang sukar apabila perawatan diabaikan.Wajah yang penuh dengan jerawat dan parut jerawat pasti membuatkan kita hilang keyakinan diri dan tiada keserian pada wajah.

Masalah jerawat

BAGAIMANA SHAKLEE MEMBANTU ?
Masalah jerawat kronik boleh dikurangkan dengan ZINK dan ESP (Energizing Soy Protein)

Set Jerawat Kronik Shaklee

ESP (Energizing Soy Protein)
  • ESP Shaklee mengandungi protein soya NON- GMO yang sangat penting dalam penghasilan sel baru.Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat).Tompokan hitam pada kulit akibat jerawat sangat sukar dihilangkan kerana kita tidak mendapat protein yang mencukupi dalam penghasilan sel baru.Untuk mendapatkan kulit yang cantik ,kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protein yang baik.
ZINK COMPLEX
  • Berkesan untuk mengurangkan jerawat.Zink mengawal selia jumlah testosteron di dalam tubuh yang memainkan peranan yang dominan dalam menyebabkan jerawat.Ia membantu menormalkan jumlah minyak kulit dan mengekalkan kulit yang sihat.
Jika anda berminat dengan sebarang produk Shaklee,hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma...

Teman Shaklee Anda,

NOREHAN SAAD
969248
012-9466377 (SMS/WHASSUP)
norehansaad81@gmail.com


PENGEDAR YANG SAH DI KAWASAN KUALA ROMPIN,PAHANG.
COD:KUALA ROMPIN,PAHANG.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog