Sabtu, 4 Januari 2014

Tugas seharian memerlukan tenaga yang optimum untuk memastikan rutin berjalan dengan lancar.Tidak kiralah samaada anda seorang pekerja pejabat,suri rumah,seorang guru dan sebagainya.Tanpa kekuatan fizikal dan mental serta tenaga berterusan,pasti kita merasa penat dan mudah keletihan.
Perkongsian kali ini ialah produk yang mampu menyelesaikan masalah tersebut.Produk terhangat yang mampu memberi tenaga secara berterusan  ialah ESP (energizing soy protein).
Saya telah mengambil ESP selama 6 bulan.Pengambilan yang konsisten memberi kesan yang terbaik termasuklah sentiasa bertenaga walaupun saya masih menyusukan anak yang berusia 1 tahun 7 bulan.Rutin seharian sebagai suri rumah sepenuh masa dengan melayan 3 orang anak yang sedang membesar memang sangat sukar tanpa suplemen yang membantu.

KENAPA ESP MEMBERI TENAGA YANG BERPANJANGAN ?

  • esp adalah sumber protein lengkap dengan 9 jenis asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian
  • terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif
  • menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
  • berasaskan tumbuhan non GMO yang semulajadi rendah lemak dan kolestrol
Bonusnya kulit juga akan lebih cantik...

Antara testimoni pengguna yang berpuas hati setelah konsisten dengan pengambilan ESP...


Saya sudah anda bila lagi??? Berminat dengan sebarang produk Shaklee boleh hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma dari saya..

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog