Selasa, 12 November 2013

Memang runsing tengok para suami asyik hisap rokok aje...kalau dikira hampir 20 batang sehari agaknya...fuuhh banyak tu...sangat merbahaya untuk kesihatan ...anda tidak tahu bagaimana untuk membuang tabiat buruk tersebut? Jangan risau kerana Shaklee mempunyai produk untuk menangani masalah ini....ramai yang telah berjaya mengurangkan tabiat merokok ni....hanya dengan Shaklee...

Antara produk Shaklee yang boleh mengurangkan tabiat merokok ialah :

Vitamin E Shaklee dengan selenium

Vivix Shaklee


Vitamin E dan Vivix Shaklee mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dan berguna untuk membaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok serta pengambilan diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok di samping mengurangkan ketagihan nikotin.

Ketika nikotin masuk ke dalam tubuh akan terbentuk radikal bebas yang menyebabkan stress oksidatif atau kerosakan sel otak.Hal ini dapat menimbulkan kerosakan sel dalam tubuh seperti DNA dan membran sel yang menyebabkan kematian sel dan mengakibatkan perkembangan masalah kesihatan tertentu.
Untuk mengatasi kerosakan tersebut,kita mestilah mengambil diet antioksidan.
Mikronutrien seperti vitamin,selenium,beta karotin dan tembaga adalah beberapa nutrisi yang bersifat antioksidan.Oleh kerana itu,antioksidan dapat menyembuhkan tubuh dari pengaruh buruk rokok.Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.
Pengambilan Vitamin E dan Vivix yang konsisten dapat membantu mengurangkan ketagihan merokok.

Hubungi saya untuk mendapatkan sebarang produk Shaklee....

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com



0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog