Jumaat, 1 November 2013

Salah satu produk Shaklee yang sangat banyak khasiatnya ialah Alfalfa.Harganya yang sangat berpatutan dan mampu dimiliki oleh setiap orang.Sepanjang hampir 5 bulan saya konsisten dengan pengambilan Alfalfa ni...banyak kelebihan yang saya dapat antaranya ialah masalah sembelit saya sudah hilang.
Kalau sebelum ni nak buang air besar pun seminggu sekali....bayangkan?? Tapi sekarang alhamdulillah dengan izinNya hampir setiap hari saya membuang....Ini adalah testimoni saya sendiri ye....
Kita perlu membuang najis dari badan setiap hari kerana najis yang tidak dibuang akan mengakibatkan pelbagai penyakit...

Antara manfaat Alfalfa ialah :

  • mencuci hati ,darah dan usus ~ meneutralkan badan yang berasid,menyahtoksin dari badan,membersihkan hati,kolon dan darah
  • melawan alahan ~ hidung sensitif,kurap,bau badan dan ulat air
  • menyingkirkan lemak dan kolestrol ~ bertindak sebagai penyerap lemak yang berkesan ,mengurangkan kolestrol,mencegah penyakit jantung,strok dan darah tinggi
  • memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung,ulser gastrik dan sembelit
  • melegakan keletihan
  • sebagai 'milk booster' untuk ibu yang menyusukan anak
  • merapatkan keintiman antara suami dan isteri
  • mengatasi masalah keputihan
Bukan sahaja masalah sembelit dan keputihan hilang malah bonusnya semakin intim dengan suami....seronokkan....tunggu apa lagi jom order sekarang....

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL: 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog