Jumaat, 13 September 2013

KENAPA SAYA MEMILIH SHAKLEE?

Pelbagai produk kesihatan yang terdapat di pasaran kini.Namun ,adakah semua jenama menepati citarasa anda semua?Bagaimana anda membuat pilihan yang terbaik untuk memilih suplement yang sesuai untuk kesihatan anda?Begitu juga dengan saya,setelah mencuba pelbagai suplement untuk penjagaan diri dan kesihatan,akhirnya saya telah bertemu dengan SHAKLEE..
Bermula dengan set penyusuan bajet iaitu ESP dan Alfalfa, saya amat berpuas hati dengan hasilnya..memang menakjubkan bagi saya..

set penyusuan bajet

Bermula dari set tersebut,saya terus jatuh cinta dengan shaklee...saya juga mengambil pelbagai set lagi seperti set kewanitaan,set resdung,set kolestrol dan set keguguran rambut..dan juga set untuk kulit..pendek kata semuanya saya nak cuba..hihi..
Sudah hampir 3 bulan saya mengambil kesemua set ini..memang berpuas hati sangat..

ANTARA KELEBIHAN VITAMIN SHAKLEE IALAH :
  • Sentiasa selamat ~ Shaklee telah menjalankan lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran bahaya dan menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.
  • Sentiasa berkesan ~ pemilihan bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen sehinggalah bukti kajian sains dan makmal yang terdapat lebih daripada 100 bahan kajian penerbitan.Kajian yang dijalankan pada tahun 2007 menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplement Shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplement lain ataupun tidak mengambil suplement langsung.
  • Sentiasa mesra alam ~ selama lebih daripada 55 tahun Shaklee telah menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar.Daripada mencipta satu pencuci biorosot pertama dalam tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral bagi mengimbangi pengeluaran gas bumi hijau.Shaklee bertanggungjawab dalam mencipta produk yang benar-benar selamat untuk anda ,rumah dan juga bumi ini.
Pilihan yang kita buat hari demi hari merupakan peranan penting dalam membentuk kesihatan akan datang.Kajian saintifik mengesahkan bahawa mengawal berat badan,makan secara seimbang dan sihat,pengambilan suplement yang baik dan kurang terdedah kepada bahan kimia serta toksin di rumah dapat mengurangkan risiko kesihatan di masa depan.
Shaklee adalah pilihan semulajadi yang selamat,produk yang terbukti berkesan untuk membantu mencipta masa depan yang lebih sihat untuk diri dan juga bumi ini..

antara produk Shaklee...

BUATLAH PILIHAN YANG TERBAIK..HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE...DAN KONSULTASI PERCUMA DARI SAYA..

NOREHAN SAAD
012-9466377
norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog