Ahad, 1 September 2013

SET G UNTUK ECZEMA ,RESDUNG DAN ELERGI

Salam semua...bermula dengan set penyusuan bajet iaitu ESP dan Alfalfa,saya mula tertarik dengan produk Shaklee.Dengan set penyusuan ini,bukan sahaja susu saya bertambah,lebih pekat tetapi saya dapati masalah eczema yang saya alami di bahagian kaki sudah hilang...wow memang best.Kalau dulu jika saya makan budu ke,belacan dan makanan laut saya mesti tergaru-garu hingga berdarah rasanya memang pedih,kulit tak cantik.Ada yang tegur kenapa dengan kaki kau ni Nor?Saya jawab je gatal-gatal...memang malu sangat bila ada orang tegur macam tu...tapi sekarang tidak lagi..kulit saya dah licin dan tak tergaru-garu lagi..alhamdulillah...

Apa itu eczema?
-terdapat 5 jenis eczema iaitu :

1) Eczema atopic dermatitis (berair)




2) Contact dermatitis (berair,alergi pada sentuhan)



3) Dyshidrotic dermatitis (kering)


4) Lichen simplex cronicu (kering bersisik)


5) Seborrheic dermatitis (kering bersisik)


Terdapat dua kaedah untuk merawat eczema ini iaitu :
- kaedah luaran
-kaedah dalaman

1) Kaedah luaran
- untuk keadaan 1 dan 2 ,gunakan Basic H
- untuk keadaan 3 hingga 5 , gunakan Herbal Blend

2) Keadah dalaman
-untuk bayi eczema ~ ibu menyusu boleh ambil Set B(vit C,B comp.,Vitalea,Alfalfa) ,ESP,Mealshakes dan Nutriferon.
-untuk kanak-kanak (1-4 tahun) ~ mealshakes
-untuk kanak-kanak (4-12 tahun ~ mealshakes dan ESP
-untuk remaja dan dewasa  ~ set G(Vit C,GLA,Alfalfa,Zink) , mealshakes dan ESP


Set untuk eczema,alergi dan resdung

Masalah eczema di alami oleh semua peringkat usia tidak kira bayi ,kanak-kanak,remaja mahupun dewasa.Rawatlah sebelum ia menjadi lebih parah...hubungi saya untuk mencuba set ini...

Norehan binti Saad
Id no:969248
Sms/tel : 012-9466377

* harga istimewa...


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog