Rabu, 21 Ogos 2013




ATASI MASALAH GASTRIK DENGAN SHAKLEE

Salam semua...bagaimana kesihatan anda hari ini ? semoga semuanya diberikan kesihatan yang baik ye...pasti semua sudah tahu tentang masalah gastrik kerana dalam entry yang lepas saya telah berkongsi serba sedikit info tentang gastrik.Dalam entry kali ini pula saya akan berkongsi pula tentang set gastrik dalam produk shaklee yang mampu mengatasi masalah anda semua...




Set Gastrik Shaklee terdiri daripada :

1)ENERGIZING SOY PROTIEN(ESP)
ESP yang juga merupakan sumber protien unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.Di samping itu juga, nutrien protien yang terkandung dalam ESP sangat membantu dalam membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.


2) OSTEMATRIX
Pesakit gastrik disarankan untuk mengambil susu atau kalsium kerana ianya bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut.

3) PEPPERMINT GINGER PLUS
Shaklee Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina,halia,jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut.Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.


Mari kita lihat testimoni pengguna..


Kepada anda yang sudah lama mengidap penyakit gastrik ini,marilah cuba set gastrik shaklee kerana ianya produk yang semulajadi,selamat dan halal.Jom order sekarang untuk mutu kesihatan yang lebih baik.Melaburlah untuk kesihatan anda.Tak rugi kan...

NOREHAN SAAD
ID NO :969248
SMS/TEL :012-9466377
EMAIL :norehansaad81@gmail.com

*harga istimewa..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog