Khamis, 17 Mac 2016

Agak berhabuk blog ni sebab dah lama tak menulis.Rindu sangat jari jemari nak menaip.Terima kasih buat semua pembaca yang sudi terjah blog saya.
Hari ni saya nak berkongsi satu produk yang boleh membuatkan kulit gelap jadi cerah dan bersih.Haaaa rasa rugi pulak kalau saya tak share kat sini.Bukannya apa sebab ramai yang nak kulit cerah dan cantik kan???

Apa Produk Tu ?

Inilah Aloe Bath Gelee Forever.Ia adalah sejenis cecair yang sangat sesuai untuk masalah kulit sensitif terutamanya ekzema.Aloe Bath Gelee adalah kombinasi gel aloe vera yang distabilkan 100% dan terdapat herba-herba Eropah terbaik untuk memberikan kita satu gel yang menyegarkan dan menjadikan kulit berasa licin dan lembut.

Anak saya yang usianya 11 tahun guna kan Aloe Bath Gelee sebagai pencuci muka.Hasilnya setelah beberapa bulan amalkan,kulitnya dah cerah dan bersih.Sebelum ni dia tak gunakan apa-apa pencuci pun.Faham-faham jelah budak sekolah sentiasa terdedah dengan aktiviti sekolah.Kulit pun jadi gelap.Alhamdulillah lepas guna Aloe Bath Gelee kulit jadi cerah dan bersih.Kawan-kawan dia yang tegur " kulit awak dah cerah lah ".
Selain tu, saya juga gunakan Aloe Bath Gelee ni sebagai mandian untuk baby saya.Sebelum ni dia mengalami kulit yang agak sensitif ,merah-merah kat pipi,leher,celah peha.Dah lama juga saya guna sekarang dah kurang!
Yang bestnya seisi keluarga boleh guna.Nak buat mandian,pencuci muka pun boleh.
Berminat nak cuba boleh hubungi saya ye.

Norehan Saad
No .tel /Whassup : 012-9466377

Konsultasi percuma dan harga pun berpatutan..


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog