Selasa, 24 November 2015

Masalah ekzema memang sukar untuk pulih.Tetapi , dengan rawatan dan penjagaan yang sesuai penyakit ini boleh dikawal.Ekzema akan menyebabkan kelembapan kulit hilang , kulit mengering dan menggelupas.Dermatitis atopik adalah sejenis ekzema yang biasa dan ia selalunya dihidapi oleh kanak-kanak yang berusia bawah 5 tahun.Anak kedua saya pernah mengalaminya.Pelbagai ubat saya cuba tapi tak berhasil sehingga saya berjumpa seorang doktor India.Beliau beritahu yang ekzema ni akan hilang dengan sendirinya masa anak umur 4 tahun.Yaaa ....memang betul lelama ekzema tu hilang terus.Tak perlu sapu apa-apa ubat pun.
Antara simpton ekzema ialah tompok kelabu keperangan,kegatalan,benjolan kecil dan vesikel yang mengeluarkan cecair dan membentuk kerak,kulit yang menebal serta bersisik.Penjagaan kulit yang baik akan mengurangkan simpton dan mengawal masalah kulit.Macam saya dulu ,anak menyusu susu badan jadi,saya makan pun berpantang.Seafood dan makanan yang boleh menyebabkan kegatalan kulit memang saya tak ambil.Kesian kat anak nanti,menggaru-garu...Susu formula pun kena bagi susu soya...mahal oooo.....hehehe...

Saya ingin berkongsi satu produk dalam Forever Living yang insyaallah dapat bantu kawan-kawan semua yang ada masalah ekzema ni.Ia adalah Aloe Vera Gel (AVG).AVG adalah 100% gel daun dalaman.Aloe vera Forever adalah salah satu yang paling tulen di pasaran.Dengan pengendalian ketat dan tanpa pempasteuran,pengeringan-beku atau pemanasan,aloe vera Forever dapat mengekalkan manfaatnya.Hanya minum AVG 50 ml setiap hari,masalah ekzema akan berkurangan.Tak perlu shake-shake ok...minum terus.Mudah bukan ?

Tengok testimoni kat bawah ni,akak ni baru minum AVG seminggu,ekzema kat tapak tangannya dah mula kering...alhamdulillah dengan izinNya jua....



Berminat nak dapatkan AVG Forever ? Hubungi saya je,kita sembang-sembang ok...

NOREHAN SAAD
012-9466377 (TEL/WHASSUP)

COD DI KAWASAN BANDAR KUALA ROMPIN DAN PENGHANTARAN MELALUI POS DI SELURUH MALAYSIA.

NAK HARGA LAGI MURAH ????
JOIN AHLI SEKARANG,ANDA DAPAT MENIKMATI POTONGAN HARGA 15%....
JOM DAFTAR AHLI SEKARANG !!


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog