Sabtu, 10 Oktober 2015

Semakin hari semakin ramai yang mencari si botol kuning.Apa yang bestnya dengan isi kat dalam tu???Kalau nak tahu jawapannya bacalah sampai habis...Apa benda botol kuning tu yek...hehehe


Inilah si botol kuning...Forever Aloe Vera Gel.Produk yang berasaskan aloe vera.Organik dan merupakan makanan sunnah.Hebat tu!
Sebelum mencuba aloe vera gel ni,saya tertanya-tanya bagaimana rasanya.Rasa payau ke,kelat ke,pahit ke???Kalau tak cuba macam mana nak tahu kan.Kebetulan dalam produk Forever Living ni,ada madu gurun yang sangat bagus untuk kesihatan.Saya pun cuba minum Aloe Vera Gel bersama dengan sedikit madu forever.Bukan banyak pun kena minum hanya suku atau setengah gelas je ikut saiz badan kita.Sekali minum fuhhh ...sedap yang amat rasanya!!Rasa masam-masam manis gitu.Memang sedaplah wehh...Macam kita minum jus buah tapi ini jus aloe vera yang segar.


Hampir seminggu dah saya amalkan minuman ni setiap pagi.Mesti minum semasa perut kosong tau.Gabungan antara aloe vera gel dan madu ini membuatkan saya rasa bertenaga sepanjang hari walaupun setiap malam bangun untuk susukan Aisyah yang usianya baru 2 bulan.Memang kerap lah kena bangun malam sebab Aisyah kuat menyusu.Tapi semua tu tak jadi masalah sebab saya ada jus aloe vera + madu!! Hanya dari Forever Living...
Bukan je rasa bertenaga tapi ianya juga melawaskan pembuangan.Rasa lega sangat lepas membuang.Ye lah sebab aloe vera gel ni berfungsi untuk cuci usus kita.Segala kotoran dan sisa toksin yang menempek kat dinding usus tu semuanya akan disingkirkan.Bayangkan kalau umur kita dah 30 , 40 tahun tapi tak pernah pun cuci usus.Tu yang rasa letih,kulit muka pun kusam,jerawat tumbuh sana sini ,semuanya berpunca dari USUS YANG KOTOR!
Jadi bermula dari sekarang,jom cuci usus...hubungi saya jika berminat dengan produk ini.... saya akan membantu..

NOREHAN SAAD
TEL/SMS/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog