Rabu, 14 Oktober 2015

Sesi persekolahan bagi tahun 2015 akan berakhir tidak lama lagi.Tinggal sebulan lebih je lagi.Lepas tu,cuti persekolahan akan bermula.Ada yang sudah pun merancang percutian bersama keluarga masa cuti sekolah nanti.Tidak kurang juga ramai bakal-bakal pengantin yang akan melangsungkan perkahwinan apabila tibanya cuti sekolah.
Bercerita tentang perkahwinan,saya ingin berkongsi sedikit idea tentang barangan hantaran yang grand abad ini.Saya pasti ramai yang tertanya-tanya apa yang grand sangat tu????hehehehe..
Jika dilihat barangan hantaran sekarang ni semuanya lebih kurang sama je.Misalnya minyak wangi,handbag,kasut dan macam-macam lagi.Itu semua mengikut citarasa kita sendiri.Apa kata kali ni kita buat lain dari yang lain.Cipta kelainan sikit.Barulah nampak grand gitu.
Apa salahnya kali ni,kita bagi bakal suami atau bakal isteri kita tu dengan barangan kesihatan atau barangan penjagaan dalaman dan luaran.Kita juga yang akan untung nanti.Pasangan kita akan sentiasa kelihatan cantik malah kesihatan bertambah baik.Itulah kunci kebahagiaan dalam rumahtangga..

Antara contoh hantaran yang grand ialah:

          Set penjagaan diri FOREVER 

       Set penjagaan rambut FOREVER

     
Produk kesihatan.Ada Aloe Vera Gel FOREVER lagi..classs la

Jika korang berminat dengan barangan-barangan ni semua,jangan lupa untuk hubungi saya untuk membuat pembelian...Konsultasi percuma juga akan diberikan..

NOREHAN SAAD
TEL/SMS/WHASSUP : 012-9466377
EMAIL: norehansaad81@gmail.com







0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog