Selasa, 27 Oktober 2015

Forever Aloe Berry Nectar adalah minuman dari campuran buah kranberi yang segar dan buah epal yang manis serta asid amino,vitamin,mineral,polisakarida,enzim dan buah-buahan yang berkhasiat.Rasa lazat yang semulajadi cukup untuk menggembirakan golongan kanak-kanak dan dewasa.


Harga sebotol RM 95
1 Liter


Aloe Berry Nectar mampu membantu merawat penyakit,jangkitan kuman dan sistem penghadaman.Ia juga mencantikkan kulit dari dalam.Perahan epal dan seratnya pula membantu mengekalkan kesihatan dan menurunkan kadar kolestrol,menyeimbangkan tekanan darah,menghalang dan merawat kanser usus.

APAKAH KEUNIKAN ALOE BERRY NECTAR ?
Kranberi memberikan kandungan Vitamin C yang tinggi.Ia juga merupakan sumber semulajadi pycnogenol,iaitu antioksida yang berguna dalam mengekalkan kolagen di dalam badan.Epal mengandungi Vitamin A,C,Potassium dan pectin.Sumber Vitamin C yang semulajadi.

FUNGSI ALOE BERRY NECTAR :
Ekstrak kranberi kaya dengan proantosianidin - membantu menghalang bakteria daripada melekat pada dinding usus dan saluran kencing.Juga mengawalatur dan mengimbangkan hormon badan.
Ekstrak epal pula membantu sistem pencernaan dan pelawasan.
Buah kranberi juga mengandungi proantosianidin iaitu sejenis antioksida yang membantu mengelakkan penyakit jantung dan kanser.Ia juga sangat bagus untuk membuang toksin dari badan dan membantu menjaga kesihatan sistem kencing.Kajian terbaru juga mendapati bahawa kranberi menghalang pembentukan batu dalam buah pinggang,membantu pemulihan serangan strok dan menghalang kanser.

Hubungi saya untuk mendapatkan produk ini.

NOREHAN SAAD
NO.TEL/SMS/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog