Ahad, 12 April 2015

APA ITU RADIKAL BEBAS ?
Radikal bebas adalah kesan proses metabolisme dalam penghasilan tenaga,pengambilan air dan udara tercemar,pendedahan terhadap cahaya matahari yang lama dan radiasi daripada sesetengah alat-alat perubatan serta proses merokok.


Sumber radikal bebas

Radikal bebas ini akan bertindak balas terhadap bahan yang ditemui dan memudaratkan fungsi-fungsi sel serta menjejaskan komponen penting organ.Ia akan mengganggu keseimbangan DNA dan protein dalam mempercepatkan proses penuaan dan kemerosotan keadaan badan secara keseluruhan.

Untuk meneutralkan radikal bebas,kita digalakkan mengambil bahan antioksida seperti Vitamin A,C dan E,Beta karotena,Selenium serta Zink.


KENAPA  PRODUK INI MENJADI EJEN ANTIOKSIDA PILIHAN ?


Carotomax,Vitamin C dan E

1. Carotomax - 1 hidangan Carotomax adalah bersamaan dengan 89 raspberries,102 pisang,714 aprikot,113 g salmon dan 285 anggur.

2. Vitamin C - kandungan vitamin c yang tinggi.Sistem pelepasan berkekalan dalam menyalurkan vitamin c yang menyamai kandungan 1 1/2 biji buah oren untuk setiap jam selama 5 jam.

3. Vitamin E - mengandungi ekstrak biji anggur.Kelebihan biji anggur adalah mempunyai kekuatan lebih 50 kali lebih daripada vitamin e dan 18.4 kali lebih kuat dari vitamin c.Dalam erti kata lain,ekstrak biji anggur ini amat berkesan menghalang radikal-radikal bebas yang boleh merosakkan sel serta amat baik untuk awet muda dan untuk memelihara kecantikan.



Vivix

4. Vivix - mengandungi 10 kali ganda resveratrol.Resveratrol merupakan sejenis antioksida.


Kalau nak awet muda dan cantik boleh ambil produk ni.Bukan wanita sahaja,lelaki pun boleh terutamanya yang merokok.
Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog