Selasa, 25 November 2014

Dulu masa bercinta,berkasih sayang semuanya nampak sempurna.Sebiji jerawat naik kat muka,tidak mengapa nanti akan hilang la tu.Manis dan tersusun indah kata-kata sebelum melayari alam perkahwinan.Berbeza keadaannya apabila sudah berkahwin 3 atau 4 tahun.Isteri semakin sibuk ,mana nak jaga anak,nak masak untuk keluarga,nak kemas rumah lagi sehinggakan diri sendiri tidak terurus.Kulit kusam dan berjerawat semakin ketara.Suami mula menegur dan menyindir.Dulu lain sekarang dah lain.Pelbagai perasaan melanda si isteri,rasa stress,kurang keyakinan diri,rasa bersalah pun ada sebab penampilan diri diabaikan.Apa yang patut dilakukan ? Apakah rahsia kulit cantik buat suami tergoda ? 

VITAMIN UNTUK KULIT YANG CANTIK
Memiliki kulit yang cantik,halus mulus,selembut sutera dan tiada masalah jerawat adalah idaman setiap wanita.Lebih-lebih lagi wanita yang sudah berkahwin,seharusnya tampil cantik menawan untuk menggoda suami.Tambahan pula,kulit muka sangat sensitif kerana sering terdedah kepada cahaya matahari dan pelbagai bahan tercemar di sekeliling kita.
Dengan Set Kecantikan Shaklee setiap wanita mampu memilikinya dengan harga yang berpatutan dan hasilnya memang terbaik.Lagipun ianya 100 % semulajadi selamat digunakan.Set Kecantikan Shaklee ini mengandungi beberapa jenis vitamin yang baik untuk sel-sel kulit kita.


Set Kecantikan Shaklee


1) Vitamin B Complex
- ianya penting dalam menstabilkan hormon kita.Kekurangan vitamin B Complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih,cepat marah atau moody,cemburu dan banyak lagi.Apabila hormon tidak stabil,jerawat akan mudah tumbuh.

2) Vitamin C
- sangat penting dalam pembentukan kolagen.

3) Protein ESP
- protein sangat diperlukan untuk penghasilan sel-sel baru.Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat).Untuk memiliki kulit yang cantik,kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protein yang baik.

4) Vitamin E
- melambatkan proses penuaan dan kulit kelihatan awet muda.Ia juga membantu mengawal kadar minyak pada liang kulit,mengurangkan kesan jeragat dan membantu masalah kulit berminyak.

5) Collagen Powder
- ianya berfungsi mencantik dan menyuburkan rambut,kuku,menegangkan payudara,menguatkan tulang,kulit lebih tegang dan awet muda.


Collagen Powder Shaklee

TESTIMONI PENGGUNA :
Beberapa testimoni pengguna untuk tatapan semua..


Testimoni pengguna




Consume Vitamin C,Vitamin E,B Complex dan ESP



Consume Collagen dan ESP

Selain pengambilan vitamin,kita juga mestilah mengambil air kosong dengan banyak setiap hari dan kurangkan minuman berkafein untuk hasil yang lebih cepat.Haaa,lepas ni suami kita akan tergoda dengan kehalusan dan kecantikan kulit kita....yang penting konsisten...

Nak dapatkan set ni mudah sahaja,hubungi saya dan anda layak mendapat konsultasi percuma...

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


2 ulasan:

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog