Rabu, 8 Oktober 2014

Ramai yang tertanya-tanya apa benda SOHO tu.Bunyi macam shopping kompleks je.Kalau perempuan mesti itu dalam fikiran.Shopping manjanggg...
SOHO bermaksud Small Office Home Office.SOHO ni sesuai untuk mereka yang bekerja hanya di rumah contohnya seperti surirumah atau WAHM ( work at home mom ) yang menjalankan sesuatu bisnes misalnya Shaklee..hehe..Dengan adanya SOHO ,ia akan memudahkan kita untuk melakukan aktiviti yang berkaitan dengan bisnes tersebut.Tak kiralah ruangan tu besar atau kecil,asalkan boleh dimanfaatkan.Takdelah berserabut sangat kalau ada ruangan khas disediakan untuk tujuan bisnes atau apa sahaja yang berkaitan dengan office di rumah.

SOHO kami

Kenapa saya sebut 'SOHO kami' ? sebab kat situlah office rumah saya dan suami.Kitaorang kongsiii...Waktu siang saya yang guna dan suami pula waktu malam dia akan duduk kat situ.Benda yang paling penting yang saya rasa perlu ada di setiap SOHO mestilah laptop dan printer.Nak update blog,print dokumen,nak google info dan macam-macam lagi.SOHO kami hanyalah ruangan yang agak kecil tapi sudah memadai buat kami walaupun nampak tidak kemas..hehehe...
SOHO kami juga berhampiran dengan buai anak,tempat mereka bermain dan tempat study diaorang untuk memudahkan saya melihat dan mereka berada depan mata saya.Sambil-sambil dodoi anak tidur tu, bolehlah update blog, cari info pasal Shaklee,sharing pasal produk , ermm macam-macam boleh buatkan bila kita ada SOHO...


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog