Jumaat, 12 September 2014

KENAPA ANDA WAJIB BELI SET PROMOSI MEALSHAKES INI ?
Satu persoalan yang mungkin membuatkan anda semua teruja kan? Ingin mengetahui apakah sebabnya? Jemputlah baca sampai habissss....heeee

Program My Kasih

Melalui program My Kasih seperti yang tertera di dalam poster di atas,anda semua berpeluang menderma sebanyak 10 % daripada hasil belian Set Promosi Mealshakes Beli 3 percuma 1.Hasil derma tersebut akan diserahkan kepada 2000 keluarga yang memerlukan.Sambil-sambil membeli dalm masa yang sama juga kita boleh menderma.Memang berbaloi sesangat.Dahlah dapat percuma 1 Mealshakes dapat pula buat kebajikan.Promosi ini sah bermula September hingga Oktober 2014.

APA ISTIMEWANYA MEALSHAKES INI ?
  • Menyediakan hidangan lengkap dengan 24 jenis vitamin dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.
  • Dihasilkan daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.
  • Mealshakes ini dihasilkan untuk semua golongan termasuk bayi,pelajar,kanak-kanak membesar,ibu hamil,para atlet,pengamal sayuran,orang sakit,orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.
  • Pilihan bijak untuk mereka yang mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat.
Ingin membeli set promosi ini? Hanya hubungi saya

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE UNTUK KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.



0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog