Selasa, 2 September 2014

Buat pertama kalinya Shaklee membuat promosi yang memang hebat.BELI 3 MEALSHAKES PERCUMA 1.Best kan.Promosi ni memang sesuai untuk ibu-ibu yang inginkan yang terbaik buat anak mereka.Selain itu,Mealshakes ini juga menjadi pilihan keluarga sebagai sarapan pagi dan lebih lazat dicampur bersama ESP.Memang inilah masa yang paling sesuai untuk korang semua borong Mealshakes ni.Berbaloi sangat.


INGIN MENGETAHUI APAKAH PERBEZAAN MEALSHAKES SHAKLEE NI ?

  • Mealshakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.
  • Ia diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.Mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin,lactoferrin,bacteriolysin dan sebagainya.
  • Mealshakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan seperti bayi,pelajar,kanak-kanak membesar,ibu mengandung,para atlet,pengamal sayur,orang sakit,orang yang sibuk bekerja.

TESTIMONI PENGGUNA :


Jika korang semua mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat,Mealshakes Shaklee merupakan pilihan yang bijak! Juga untuk ibu-ibu yang sangat mementingkan kecerdasan dan kesihatan anak-anak.

Hubungi saya untuk membuat pembelian :

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD: KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog