Isnin, 15 September 2014

Shaklee merupakan salah satu suplemen atau makanan tambahan yang diambil bertujuan untuk membaikpulih tahap kesihatan kita.Dalam entry yang lepas saya sudah berkongsi info tentang " Kenapa Kita Perlu Ambil Suplemen ".Di harap korang semua dah baca entry tersebut.
Tapi kali ni saya ingin berkongsi pula pengalaman saya dan keluarga setelah mengambil Shaklee.Bagaimana tahap kesihatan kami setelah konsisten dengan suplemen ini?
Adakah suplemen Shaklee berkesan ?? Jeng..jeng..jeng...

  
ESP untuk saya

Herbal Blend Cream untuk sekeluarga

Vivix untuk saya & suami


Omega untuk anak-anak

Itu adalah di antara suplemen Shaklee yang kami sekeluarga ambil.Sudah hampir setahun kami konsisten dan jatuh cinta dengan produk ni.Dan banyak perubahan yang saya sekeluarga dapat rasakan.Antaranya ialah :


Hasil keputusan tahap kesihatan suami selepas ambil Vivix

  • Tahap kesihatan suami bertambah baik.Sebelum ni paras kolestrol suami saya sangat tinggi dan selepas konsisten dengan pengambilan Vivix,paras kolestrol kembali normal.Alhamdulillah
  • Setiap hari bangun pagi ,saya merasa segar dan bertenaga.Kalau dulu memang susah sangat nak bangun.Berat je mata nak celik tapi sekarang alhamdulillah..cergas je
  • Anak-anak saya semakin jarang demam,selsema atau batuk.Antibodi diaorang semakin kuat dengan Omega Guard.
  • Herbal Blend saya gunakan setiap hari untuk atasi masalah ruam lampin anak saya.Kadang-kadang kalau luka atau gatal-gatal saya akan sapukan krim tersebut.Memang berkesan.
Kami sekeluarga sangat berpuas hati dengan suplemen Shaklee ni.Sebab apa?
Semestinya sebab Shaklee selamat,semulajadi dan suci....
Anda bila lagi???
Hubungi saya untuk membuat sebarang pembelian Shaklee.

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP: 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com


SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Jubah-For-Kids-120x600

Pengunjung blog