Ahad, 10 Ogos 2014

Nak tahu macam mana jerawat dan parut yang ada kat muka semakin pudar dan hampir hilang ??
Ada rahsianya tau....hehe.Kalau nak tahu , baca entry ni sampai habis.Jom kita korek rahsianya...

Setiap wanita mesti ingin kelihatan cantik dan menawan tanpa sebutir jerawat pun kat muka.Lebih-lebih lagi yang mempunyai masalah parut-parut jerawat yang kehitaman.Memang susah nak hilang walaupun dah cuba pelbagai produk dan cara.Tetapi , Shaklee menawarkan Set Kecantikan yang pasti akan membuatkan anda lebih yakin dengan penampilan diri.


Set kecantikan Shaklee

Set Kecantikan Shaklee terdiri daripada :

1) Energizing Soy protein (ESP)
- ESP untuk penghasilan sel-sel baru dan memudarkan kesan hitam akibat jerawat.

2) Vita E Complex
- Vitamin E melambatkan proses penuaan.Pengambilan yang konsisten membantu dalam mendapatkan kulit yang cantik,menghilangkan parut dan jeragat,wajah lebih berseri dan tidak kusam.

3) Vita C
- Vitamin C membantu pembentukan kolagen.Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang,gigi,sendi,otot dan kulit.

4) B Complex
- B Complex membantu meninggikan sistem pertahanan badan,mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.Bila hati tenang,memanglah nampak muda...kan

Ramai yang telah mencuba set ini dan mereka berpuas hati dengan hasilnya.Jom kita baca antara testimoni pengguna yang telah menggunakan set ini ,


Testimoni pengguna

Seronokkan bila ada pengguna yang sudi berkongsi pengalaman menggunakan produk ini.Kalau nak cantik jugak jom ler order.Hubungi saya

NOREHAN SAAD
ID NO: 969248
SMS/TEL/WHASSUP : 012 9466377
EMAIL : norehansaad81@gmail.com

SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN KUALA ROMPIN,ENDAU ,TG GEMUK DAN DI SELURUH MALAYSIA.
COD : KUALA ROMPIN,ENDAU & TG GEMUK.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Categories

Dikuasakan oleh Blogger.

Follow by Email

Jom kenal

Popular Posts

Jom borak

Pengunjung blog